Gairė: e-komercija

Išorinė komunikacija, skirta tik jums

Kodėl vieni prekės ženklai internete labiau populiarūs, jų prekės pastebimos socialiniuose tinkluose, jie daugiau parduoda, nors dažnai konkurentų prekės yra labai panašios Ne mažą vaidmenį siekiant populiarumo ir pardavimų sudaro išorinė komunikacija – bendravimas su auditorija. Tai ne tik rodoma reklama, bet ir bendravimas su esamais bei potencialiais klientais per įvairius kanalus, siūlomas turinys.

Aptarkime gan populiarias Lietuvoje prekes – drabužius, kuriuos siūlo keli skirtingi prekės ženklai internete ir jų komunikaciją per naujienlaiškius.

Išorinės komunikacijos turinys

Išorinės komunikacijos turinys internete tai vaizdas ir tekstas. Būtent turinys klientui turėtų atsakyti į klausimą – pirkti šitą suknelę ar ne.

Prisiminkime kai buvome maži, visada būdavo kokia nors močiutė, teta ar dėdė su kuriuo paprasčiausias pasivaikščiojimas lauke virsdavo nuotykiu, nes ta dėdė ar teta turėjo lakią vaizduotę ir mums pasakodavo apie kiekvieną pamatytą paukštelį, augalėlį, sutiktą žmogų, daiktą parduotuvėje. Kai kitas žmogus papasakoja apie daiktą, nors jau ir anksčiau matytą, šis virsta ypatingu.

Continue reading