Gairė: skaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė VS tradicinė rinkodara

Marketingas – karalius, tad nieko keisto, kad paskutiniu metu atsiranda vis daugiau ir daugiau rinkodaros galimybių, kurios gali padėti išreklamuoti praktiškai bet ką. Drąsiai galima sakyti, kad rinkodara yra tiesiausias kelias į sėkmę, tad kuriant strategiją labai svarbu pasirinkti tinkamiausią reklamos būdą. Šiuo metu labiausiai iškeliamos internetinės reklamos priemonės, kurios palyginus su tradicinėmis laimi dėl pasiekiamumo dydžio bei tikslinės auditorijos atradimo.

Interneto galia

Skaitmeninė rinkodaraLietuva – labai technologiškai aprūpinta šalis. Mūsų internetas – greičiausias pasaulyje, o kiekvienas lietuvis turi bent jau po 3 facebook paskyras. Tai parodo, kad tautiečiai daug laiko praleidžia internete. Atlikti duomenys parodė, kad daugiau nei 65 procentai lietuvių kiekvieną dieną bent jau trumpam prisijungia prie interneto. O dėl tokių dažnumų ir dažniausiai ilgo praleidimo laiko internete ir atsirado skaitmeninis marketingas. Paprasčiausiai orientuojamasi į klientų poreikius ir stengiamasi jiems pasiūlyti tai, ko reikia.

Atraskite tikslinius klientus

Skaitmeninė rinkodara turi labai daug privalumų. Juos aptarsime vėliau, tačiau būtinai norime išskirti vieną pliusą, kuris ypač svarbus reklamos srityje. Internete siūloma reklama pasiekia tikslinius vartotojus. Priešingai nei tradicinė reklama, kuri negali garantuoti, kad apskritai kas nors susidomės siūloma paslauga arba preke susidomės. Tuo pačiu tikslinis pasiekiamumas padeda investuotiems pinigams į reklamą kur kas labiau atsipirkti. Natūralu, kad klientai nori, jog kiekvienas centas būtų išleistas tinkamai. Skaitmeninė rinkodara, kad ir kokia nuspręstumėte pasirinkti strategiją arba būda, beveik visais atvejais yra apskaičiuojama, kiek žmonių susidomėjo Jūsų reklama.

Skaityti straipsnį “Skaitmeninė VS tradicinė rinkodara” »