Išorinė komunikacija, skirta tik jums

Kodėl vieni prekės ženklai internete labiau populiarūs, jų prekės pastebimos socialiniuose tinkluose, jie daugiau parduoda, nors dažnai konkurentų prekės yra labai panašios Ne mažą vaidmenį siekiant populiarumo ir pardavimų sudaro išorinė komunikacija – bendravimas su auditorija. Tai ne tik rodoma reklama, bet ir bendravimas su esamais bei potencialiais klientais per įvairius kanalus, siūlomas turinys.

Aptarkime gan populiarias Lietuvoje prekes – drabužius, kuriuos siūlo keli skirtingi prekės ženklai internete ir jų komunikaciją per naujienlaiškius.

Išorinės komunikacijos turinys

Išorinės komunikacijos turinys internete tai vaizdas ir tekstas. Būtent turinys klientui turėtų atsakyti į klausimą – pirkti šitą suknelę ar ne.

Prisiminkime kai buvome maži, visada būdavo kokia nors močiutė, teta ar dėdė su kuriuo paprasčiausias pasivaikščiojimas lauke virsdavo nuotykiu, nes ta dėdė ar teta turėjo lakią vaizduotę ir mums pasakodavo apie kiekvieną pamatytą paukštelį, augalėlį, sutiktą žmogų, daiktą parduotuvėje. Kai kitas žmogus papasakoja apie daiktą, nors jau ir anksčiau matytą, šis virsta ypatingu.

Kai mes užaugame, tai išlieka. Pavyzdžiui, tarp daugybės elektroninių laiškų, gauname kelis drabužių prekės ženklų pavyzdžius. Viename skaitome antraštę „Apsilankyk mūsų elektroninėje parduotuvėje, gauk 5 % nuolaidą pirmai prekei“. Atsivertę laišką matome kelis drabužių pavyzdžius su kokybiškomis nuotraukomis, tačiau mūsų niekas „neužkabina“, o jei kažkas ir atrodo įdomu, nuvejame tą mintį galvodami: „Šitas drabužis gražus, bet ne man skirtas“. Šio drabužių prekės ženklo atstovo išorinė komunikacija tarsi pasivaikščiojimas, kuriame mums niekas nepasakoja apie matomus daiktus, sukurtas bendras naujienlaiškis tūkstančiui auditorijos narių, tačiau – ne mums.

Įsivaizduokime, kad gauname dar vieną naujienlaiškį, kurį atsiuntė „X“ drabužių prekės ženklas su antrašte ir asmenišku kreipiniu: „Raimonda, sukūrėme tik jums skirtą žiemos stilių“. Greičiausiai visi su nekantrumu atvertume tokį laišką. Jame mums parinkti 4 drabužių deriniai iš „X“ interneto parduotuvės asortimento, prie kiekvieno yra nuoroda, kur tą drabužį galima rasti vos vienu paspaudimu. Tokia išorinė komunikacija susilauks ne tik mūsų, bet ir daugybės naujienlaiškių gavėjų dėmesio. Moterų auditorijoje tikriausiai bus atverti beveik visi naujienlaiškiai, dėl begalinio smalsumo, kaip galėtų atrodyti man asmeniškai sukurtas stilius! Ir dar nemokamai!

Išorinė komunikacija bus veiksminga, jei klientas pajus, jog būtent jam pasakojate apie savo prekę, taip padarydami ją ypatinga.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *