Užsisakius SEO paslaugas kai kurie klientai tikisi, jog specialistai greitai iškels jų internetinę svetainę į aukštas pozicijas ir jiems nei pirštu nereikės prie to prisiliesti, tik mokėti pinigus. Visgi kliento įsitraukimas į šį procesą yra ypatingai svarbus, todėl, jeigu norite pasiekti geresnius rezultatus, siūlome atkreipti dėmesį į tam tikrus dalykus.
1. Naudokite Google Analytics ir Search Console
Google Analytics ir Search Console yra du nemokami įrankiai, kurie leidžia stebėti ne tik rezultatus, kaip kinta lankomumas, matomumas, atmetimo rodiklis, vidutinė pozicija ir kt., bet ir atliekamą specialistų darbą. Pavyzdžiui, per Google Search Console galite matyti, ar specialistas perka naujas nuorodas.
2. Pasirinkite patikimą SEO įmonę
Jeigu norite, kad SEO paslaugos būtų sėkmingos, rinkitės SEO įmonę atsakingai.
3. Prašykite ataskaitų
Nepamirškite, jog ataskaitas specialistas turėtų pateikti kas mėnesį. Ataskaitos padės ne tik sekti, kokie darbai vyksta ir kokius rezultatus galite matyti, bet ir paskatins specialistą neapleisti projekto.
4. Susisiekite, jeigu kyla neaiškumų
Kai kurie klientai bijo susisiekti su specialistu ir išsiaiškinti, kas jiems neduoda ramybės. Toks požiūris neretai būna priežastis, kodėl specialistai apleidžia projektus ir jiems skiria kiek mažiau dėmesio. Jeigu nerodysite specialistui, jog esate suinteresuotas vykdomais darbais, po kurio laiko jis gali apleisti internetinę svetainę ir darbus.
5. Didinkite biudžetą
Nepamirškite, jog kuo daugiau investuosite, tuo didesnės grąžos galėsite tikėtis. Investuoti į SEO verta, ypač, jeigu matote, kad specialistas sąžiningai ir daug dirba prie projekto. Tokiu atveju nebijokite investuoti daugiau, jog rezultatai būtų dar spartesni.
6. Leiskite specialistui išmėginti skirtingas metodikas
Kai kurie SEO specialistai nori eksperimentuoti ir mėginti skirtingas metodikas, tačiau klientai neduoda jiems laisvės. Gaila, tačiau tai taip pat neretai būna priežastis, kodėl projektas būna mažiau sėkmingas. Leiskite specialistui rizikuoti ir mėginti naujas taktikas, kad gautų norimus rezultatus.
7. Plėskite asortimentą
Dalis klientų iki šiol nesuvokia, jog kartais nepavyksta konkuruoti su konkurentais ne dėl specialisto kaltės, o dėl mažo asortimento. Tai galioja elektroninėms parduotuvėms. Jeigu jūsų konkurentai turi kur kas platesnį asortimentą, jums išreitinguoti bus sudėtinga.
8. Konsultuokitės su kitais specialistais
Nepamirškite, jog dvi galvos yra geriau už vieną. Nepamirškite, kad kylant klausimams galite kreiptis ne tik į savo specialistą, bet ir kitus. Kas žino, gal po konsultacijos suprasite, kad kiti specialistai turi daugiau žinių ir nuspręsite pasirinkti juos.
9. Stebėkite konkurentus
Nepaisant to, jog specialistas tikrai stebi, ką veikia konkurentai, jūs taip pat turėtumėte prisidėti. Domėkitės, kaip keičia internetinės svetainės turinį konkurentai, kaip dažnai atnaujina prekes, tai padės pagerinti rezultatus.
10. Susipažinkite su SEO
Susipažinus su SEO bus ne tik lengviau bendrauti su specialistu, bet ir galėsite aiškiau matyti, kokį progresą pasiekėte.